شرکت اندیشاب » خبرها » تازه های شرکت اندیشاب
اطلاعات مطلب
  • بازديدها: 26681
  • نويسنده: admin
  • تاريخ: 2-12-1393, 10:44
2-12-1393, 10:44

تازه های شرکت اندیشاب

دسته بندی: خبرها

تازه‌های شرکت اندیشاب:
**************************************************************************
.لطفا ما را از نظرات سازنده خود مطلع فرمایید. شماره موبایل 09126229332 برای شنیدن نقطه نظرات شما و دریافت پیامتان قابل استفاده می باشد

**************************************************************************
با خرید کالاهای دانش بنیان ایرانی از محققین کشور خود حمایت کنید. [/url].
**************************************************************************

دستگاه عصاره‌گیر آب خاک درون مزرعه ای با همت و همکاری دو شرکت ایرانی به نامهای اندیشه پردیس کشاورز و اندیشاب تولید و روانه بازار شد. برای دریافت کاتالوگ: اینجا کلیک شود.برای سفارش با شماره موبایل 09126229332 تماس حاصل فرمایید


دیگر نگران آبیاری گیاهان آپارتمانی خود در ایام مسافرت نباشید. شرکت اندیشاب دو محصول آب بانک و مینی آب بانک ویژه آبیاری گیاهان آپارتمانی طراحی و تولید کرده است. برای خرید این محصول می‌توانید مستقیما از ما یا از درگاه الکترونیکی اسمارت بین و یا دیجی کالا خریداری کنید.لطفا ما را از نظرات سازنده خود مطلع فرمایید. شماره موبایل 09126229332 برای شنیدن نقطه نظرات شما و دریافت پیامتان قابل استفاده می باشد

برای خرید اینترنتی آب بانک: اینجا کلیک شود.



***************************************************************************
***************************************************************************

لینک اینستاگرام شرکت اندیشاب: برای آشنایی با مجموعه فعالیت های شرکت با ما همراه شوید برای مشاهده اینجا کلیک شود.

لینک واتساپ شرکت اندیشاب: برای آشنایی با مجموعه فعالیت های شرکت با ما همراه شوید برای مشاهده اینجا کلیک شود.

لینک تلگرام شرکت اندیشاب: برای آشنایی با مجموعه فعالیت های شرکت با ما همراه شوید برای مشاهده اینجا کلیک شود.

توجه توجه:اگر نگران شادابی کاکتوس خود هستید حتما یک مینی آب بانک تهیه کنید شرکت اندیشاب نوع جدیدی از آب بانک با سایز کوچک با نام تجاری " مینی آب بانک" ویژه گلدانهای کوچکتر از قطر دهنه 20 سانتی متر تولید کرده است که برای تامین نیاز آبی گیاه بجای بطری روی دستگاه از طریق شیلنگ ماکارونی تامین آب گیاه صورت می‌گیرد. این دستگاه به راحتی آب مورد نیاز تمامی گیاهان کاشته شده در گدانهای کوچک را تامین خواهد کرد. هم چنین شما قادر خواهید بود مواد غذایی مورد نیاز گیاه تان را با افزودن کود به درون آب به همره آبیاری انجام دهید. این دستگاه برای آبیاری کاکتوسها طراحی نشده است چون آبدهی آن برای این نوع گیاهان زیاد است. پس چه باید کرد؟
برای کاهش آبدهی مینی آب بانک یک دوغاب سیمان سفید تهیه کنید و نوک سرامیکی مینی آب بانک را در دوغاب فروکنید سه ثانیه بعد آن را خارج کنید. این عمل را یکبار دیگر بعد از گذشت 30 ثانیه تکرار کنید. سپس قطعه را به حال خود به مدت یک روز در جایی به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کرده و روز بعد به راحتی از این قطعه برای آبیاری کاکتوسهای خود استفاده کنید. آیا میدانستید بونسای خود را نیز می‌توانید به همین روش آبیاری کنید !








کلیپ تبلیغاتی محصولات شرکت اندیشاب: برای مشاهده اینجا کلیک شود.



توجه توجه: به اطلاع می‌رساند شرکت اندیشاب تنها سازنده مینی تانسیومتر خاک آنالوگ و دیجیتال در سطج کشور است. این محصول انحصاری بوده و دارای گواهی تاییدیه اختراع از سازمان پژوهشهای صنعتی ایران می‌باشذ. به دلیل قیمت مناسب توصیه می شود که محقق‌ها و کشاوران بجای خرید رطوبت سنج از مکش سنج خاک این شرکت استفاده نمایند. برای کسب اطلاع بیشتر به بخش فعالیت ها در همین سایت مراجعه فرمایید


قابل توجه باغداران محترم انگور: استفاده از روش های آبیاری زیرسطحی با هدف تامین رطوبت خاک در محدوده ظرفیت زراعی ،نقش کلیدی در توسعه برنامه های مدیریت آب و خاک دارد . تامین رطوبت زیرسطحی با قطعات سفالی از نوع کپسول های رسی می تواند راهی برای افزایش کارایی مصرف آب در بسیاری از اراضی باغی مناطق خشک و نیمه خشک باشد. تحقیقات برای بررسی میزان آب مصرفی به دو روش های آبیاری زیر سطحی و آبیاری قطره ای سطحی بر روی انگور نشان می دهد که ميزان مصرف آب به روش آبیاری با کپسول های رسی متخلخل زیرسطحی 38 درصد كمتر از روش قطره ای سطحی می باشد. باتوجه به اینکه بخش غالب باغ های انگور کشور به روش سنتی اداره و آبیاری می شود توسعه این روش علاوه بر افزایش راندمان آبیاری ، مقدمات كاهش هدر رفت آب و استفاده بهينه آب ذخيره شده را براي افزايش سطح زير كشت فراهم خواهد کرد. برای اطلاع بیشتر، مقاله " اثر آبیاری زیرسطحی با کپسول‎های رسی متخلخل بر ویژگی‎های کمی و کیفی گیاه انگور" و نشریه ترویجی" آبیاری زیرسطحی به روش کپسول¬های رسی متخلخل، مطالعه موردی: انگور" در بخش مقالات همین درگاه الکترونیکی مطالعه شود.

تانسیومتر خاک ایرانی: خاک را به نظر کیمیا کنیم

توجه: برای اولین بار در کشور متخصصین شرکت اندیشاب موفق به طراحی، ساخت و تجاری سازی انواع تانیسومتر خاک شدند. این محصول با نام تجاری "تانسیومتر خاک مدل آب بانک"و "مینی تانسیومتر خاک مدل آب بانک" به بازار ارایه شده است. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.






































توجه: شرکت اندیشاب توسط کارگروه ارزیابی صلاحیت شرکت های دانش بنیان در مورخ 14-2-1398 مفتخر به دریافت امتیاز دانش بنیانی نوع 2 یا صنعتی از معاونت محترم علم و فناوری ریاست جمهوری شد. پیش از این محصول "سوی تست" این شرکت از سال 1395 تا 1397 دانش بنیان نوع 1 شناخته شده بود.


توجه: کشاورزان دارای زمین های کوچک مقیاس با بافت خاک سنگین قادرند با اجرای سیستم آبیاری زیرسطحی در مساحتی به وسعت 1000 مترمربع آذوقه برنج یکسال خانواده 5 نفره را تامین نمایند. نکته جالب آن است که میزان مصرف آب به این روش نصف روش آبیاری مرسوم و غرقابی حاکم بر کشور است. نکته جالب دیگر آن است که از این زمین می‌توان برای کشت سبزی و صیفی در بعد فصل کشت برنج استفاده کرد. برای مطالعه بیشتر به بخش مقالات این سایت مراجعه شود.
تازه های شرکت اندیشاب




توجه: حضور فعال شرکت اندیشاب در نمایشگاه هم نت اصفهان: 24الی 25 آذر ماه 1395 در سرای عطار (جنب مسجد سید)




توجه: اگر آب بانک شما در کمتر از یک یا دو روز بطری آبش خالی شد به معنی آن است که خاک گلدان شما تمایل بالایی به جذب آب دارد. مثلا گیاه خاکها (خاکهای آلی بسته بندی شده در گل فروشی ها) ده برابر وزنشان تمایل به جذب آب دارند. در صورتی که خاک رس در کنار اینگونه خاک ها نباشد آب جذب شده به صورت ثقلی از کف گلدان خارج خواهد شد. لذا برای رفع این مشکل توصیه میشود خاک رس گلدانتان را بیشتر کنید. بنابراین متذکر میشود که ایراد از نحوه عمل دستگاه نیست. آب بانک طوری طراحی شده است که میزان رطوبت خاک را تشخیص داده و نیاز رطوبتی را تامین مینماید.

  • پذیرش آب بانک در نخستین رویداد جهانی جایزه بزرگ اختراعات ایران با کد اختراع 2083- در این رویداد بزرگ از بین 2194 اختراع 1121 اختراع از طرف هیات داوران مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است .



  • شرکت اندیشاب موفق به ساخت دستگاه پیشرفته تانسیومتر دیجیتالی شد. این دستگاه قادر است تنش رطوبتی خاک را تشخیص دهد و به شیر برقی فرمان آبیاری یا قطع آن را صادر نماید. شکل زیر نمای تانسیومتر آنالوگ ساخت شرکت اندیشاب است. لازم به ذکر است تمامی فعالیت های ساخت این دستگاه در دانشگاه تربیت مدرس انجام شده است. برای دریافت کاتالوگ اینجا کلیک کنید.


  • انتخاب آب بانک به عنوان فناوری برتر در جشنواره ملی آب، خاک و محیط زیست از طرف کمیته علمی ستاد فناوری آب، خشکسالی فرسایش و محیط زیست معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در خرداد ماه 1394{تهران-مصلی بزرگ امام خمینی (قدس سره)}







  • نحوه اتصال آب بانک به انواع بطری های آب معدنی : برای این کار لازم است یک واشر پلاستیکی رابط لوله 16 آبیاری از مغازه های اتصالات و قطعات آبیاری خریداری نمائید. قیمت آن تا تاریخ 25/8/1394 چیزی در حدود 200 تومان است. لطفا به عکسها و نحوه کارگذاری این قطعه بر روی آب بانک توجه فرمائید. لازم به ذکر است که این قطعه فقط برای بطری های آب معدنی استفاده می شود و سایر بطری های نوشیدنی نیازی به آن ندارند.





  • عرضه آب بانک درچهارمین نمایشگاه گل و گیاه گرگان در خیابان پنجم آذر، از ساعت 10 صبح تا 9و نیم شب. [زمان: 27-31 اردیبهشت ماه 1394].

























  • عرضه آب بانک درنخستین کنگره ملی آبیاری و زهکشی در دانشگاه فردوسی مشهد و نمایشگاه فنی آب [b][/b] [زمان: 25-24 اردیبهشت ماه 1394].


























    ابر تگ‌ها: آبیاری گلدان ها در ایام مسافرت آبیاری گلدان ها در هنگام مسافرت آبیاری در ایام مسافرت

  • شما وارد سايت نشده ايد. جهت ارسال نظر در سايت وارد شويد
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده ايد اينجا کليک کنيد.

    لينک دوستان

    ------